The strongest power in the world.

Jävla PMS. Allvarligt. Jag kan inte hantera detta just nu. Vet inte vad som är känslor och vad som är PMS.
Jag vet bara att min mage står ut som en jävla tjockis, jag är trött och vill gräva ner mig, jag är arg och ledsen om vartannat och ser dödssvart på allt.
Kan inte mensen bara komma nu så jag vet vad som är vad? För det här kan väl inte vara jag? Såhär kan väl inte jag må?
Kom nu mensen så jag kan tänka logiskt, fatta smarta beslut och sedan gå vidare. Ok?
Dessutom ska jag träna idag. Träna och banta bort den här tjockisputmagen. Äckelpäckel är jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan vara tjocka tillsammans

2009-10-27 @ 13:06:52
Postat av: Jovan

Jag me'!

2009-10-31 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback