Sugen på

Jag fick ett mail från mamma, hon inledde med att skriva; hej undret.
Det var väl gulligt?

Igår snöade det i Stockholm hörde jag och jag är sugen på att ta en weekend någonstans och köpa julklappar. Jag och Anna hade ju otroligt kul i Hamburg när vi åkte i december och imorse såg jag i Metro att London är rekord-billigt. SÅÅ sugen blir jag! Jag hade nog behövd lite hotell. hotellfrukost och shopping i nya affärer och varför inte en sån helvild utekväll som Anna och jag fick i Hamburg?

I onsdags åkte vi ut i skärgården med jobbet och sov över. Det var himla kul men himla kallt men nu är min urinvägsinfektion värre. :-/ Ikväll tänker jag njuta av att vara ensam en fredagkväll för första gången på evigheter och i morgon kommer lillasyster och sover över.
Om ja orkar ska ja nog försöka få mitt hår att bli lite rödare, ja tycker att färgen redan har mattats av..



Vill nån åka med mej nånstans och köpa julklappar? Rom? London? Berlin?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill, får se om jag kan nåt, vi får träffas och planera :)

2009-10-16 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback