Skitdag

Jag hatar fan skitmåndagar. Den här skitmåndagen i synnerhet.
I natt så var det ett jävla liv med polisbilar och ambulanser som svischade förbi mitt fönster och väckte mig så sen när jag somnade så drömde jag mardrömmar om mord och skit och därför var jag svintrött när jag gick upp.
Sen hade jag ett drygt möte och efter det skulle jag till skatteverket för att fixa ID-kort. (Jag varnar er - håll er därifrån!) Så jag gick dit för att stå i kö och sen få veta att jag inte alls skulle dit utan till polisen.

Så då gick jag därifrån men kom på att jag fan har betalt skatteverket för ID-kortet. Så då ringde jag dem och stod i kö i 17 minuter och efter 17 minuter så fick jag inget svar, det bara tutade. Jag blev vansinnig men ringde igen och stod i kö i 17 minuter till och när jag väl kom fram skulle jag bara höja ljudet och råkade lägga på.
HAT, kände jag för mig själv då.
Men jag tog mig samman och ringde en gång till, fick köa i 23 minuter den gången och tillslut fick jag prata med en telefonist som sa att jo, jag skulle visst till skatteverket och att jag skulle gå dit imorgon igen och att oj det var ju tokigt det hela.

Så jag är vansinnig nu. I morgon ska jag gå dit igen som ett jävla fån. BLÄ.

Sen kom jag tillbaks till jobbet och har sedan dess varit rasande och tyckt att den här dagen är ett jävla skämt. SKÄMT!
Och om en timme ska jag åka på matten och få reda på att jag inte klarade provet. YIIIIPPIIE.


Oh happy day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback