På drift igen

Jag e den felande länken
Jag flyger B-femtitvå
Jag e en treackords hora
Jag e hedning kom rädda min själ

Jag e från Venus å Mars
Extra Terrestrial
Jag e ett 3-D-monster
Jag e århundradets maskerad

Jag går på löpande band
Kamikazefilosofi
Din förlorade son & dotter
men det skiter vi i

Jag e högenergi
Jag e ersättningsbar
Miljonär utan en spänn
Jag e tjuv i mitt eget hem

Jag e ett levande bevis
på en naturkatastrof
Min kropp e en rivningskåk
men jag e bättre än på Östermalm

Jag e ett levande bevis
på allt fel å allt rätt
Jag e en fulltankad HD'
å jag kan aldrig äta mig mätt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig också gumman, allting ordnar sig till slut, jag lovar, även fast det inte känns så nu. puss

2009-10-05 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback