Nu jävlar

På något sätt klarade jag matteprovet, med glans dessutom, 5 poäng från VG! Det trodde jag aldrig.
Efter det känns det som jag fyllts med energi - det mesta kändes så hopplöst innan. Men nu jävlar är jag på G och på måndag ska jag börja ett nytt hälsosamt liv, (för kanske 700 gången men ändå) med fullt fokus på mig!
Jag tänker småbörja lite idag med att handa saker som behövs inför min nya livsstil, men det är på måndag det smäller ordentligt.
Nu ska jag ta tag i träningen igen, iallafall en gång i veckan. Ska träna tisdagar på lunchen.
Sen ska jag dra ner på nikotinet, och ta tag i mina tänder, ringa tandläkaren och så. Och så ska jag äta mer grönsaker och frukt och så ska jag ta hand om min hud som hatar hösten och vintern bättre och dricka mer vatten.

Nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback