20 årings-mage hej hej!

Fan vad jag är duktig. Idag var jag och tränade på lunchen helt själv. Är mäkta stolt nu och dessutom hade jag rutor på magen efteråt - välkommen tillbaks 20-åringsmagen! Nu gäller det bara att fortsätta hålla i detta.
Håret blev inte ljusbrunt, för att täcka detta röda krävdes mörkbrun, men jag är nöjd ändå.

Fan jag börjar bli stressad över julklapparna nu. Har inte köpt en enda. Det har mamma redan gjort. Dessutom har jag noll ideer. NOLL. Jag som brukar va så bra, jag kanske hade så bra julklappar förra året så det bara inte går att slå?

Vilket intressant inlägg. Jag skiter i om ni inte tycker det förresten. Det är ändå bara min goa Anna som kommenterar. Ni andra typ 8 läsare ni får tycka vad ni vill. Sådesså! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

:)

2009-11-04 @ 19:57:08
Postat av: Jovan

Vafan! Jag kommenterar ju också!

2009-11-06 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback